Att tömma ett kök tar en stund

Och Ligan hann ju vila under tiden.
Dom har växlat om med att vara på balkongen och att sova idag.
Nike bara tokälskar att sola sig.
Får bergis färgändra henne innan hon är klar med solen.
Hon blir bergis blondin.  *ler*
Just nu ligger Bandit på köksbordet.
Som befinner sig mitt i vardagsrummet.
Där även maten står.
Nu har dom inspekterat det som finns kvar av köket på längden bredden och tvären.
Kul att se dom springa runt och nosa.

När jag kom hem idag så märkte jag att det varit någon i bokhyllan.
En av mina Ior hade nämligen tagit sig ner på golvet.
Och det gör den knappast av sig själv.
Troligen Bandit.

Kommentarer
Postat av: Rosamunda

Vilket kaos men va kul när ni fixat klart.

Sen är det faktiskt så att vissa Ior´s gärna hoppar från bokhyllor helt på egen hand. Sådeså!! :)

2008-04-26 @ 20:56:22
Postat av: Ligans talesman

Jaså du *garvar*
Ja dom kanske är speciellt rymningsbenägna en del Iors.
*flin*

2008-04-26 @ 21:21:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0