Det klunkas att det kanske kanske

kan vara på G.
Ja, nu igen säger ni bara.
Men det klunkas det klunkas. Wink
Och det är inte långt kvar.
Puzzel kommer det bli ialla fall.
Det är bestämt sedan lång tid tillbaka.
Ja sedan i mars 2006 faktiskt.
Den som väntar får se.
Väntan började i september 2005
På ett hotellrum i Härnösand.
Ibland blir det underliga ställen.
Men i Härnösand har dom en fullständigt underbar affär som heter Gårdsbutiken.
Dom har massor med teer, choklad, diverse tvålar och massor med Bra ha saker.
Bland annat massor med kattsaker.
Skyltar, skålar med katter på och i, vanliga katter i olika former mm mm.
Varje gång jag är där gör jag av med cirka 400kr utan några som helst problem.
Inte för att själva affären har ett dugg med Puzzel att göra.
Men ialla fall.  *ler*

Kommentarer
Postat av: Hanna

Och jag var inte ens i närheten av dig när du handlade :) så inte kan du skylla på mig denna gång :)

2008-04-13 @ 10:49:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0