Lill-Matte, här kommer några råd

från stora Matte.   *ler*
Om du ska färga Oliver så klär han bäst i blått.
Det matchar hans ögon bäst.  Wink
Använd helst toning och inte vanlig färg. *ler*
Vitöra älskar dig och är mån om att du inte ska försova dig.
Det är därför han pussar dig mitt i natten minst en gång i timmen. 
Nike får du vara rädd om och gosa med.
Hon är ju så skör det lilla livet. Eller spelar det. Waiting
Tengel vill bara hålla lite distans men han älskar dig han med.
Till sist.
Ta extra hand om älsklingen Bandit.
Som VERKLIGEN älskar dig och INTE springer när du kommer.  Wink
Jag älskar dig massor och ta hand om Ligan åt mig nu i helgen.
GruppkramGruppkramGruppkram

Kommentarer
Postat av: Hanna

Kan tala om att Ligan har fått massa gos :)
Nike och Tengel får flytta hit när som helst....Vitöra passade på att tvätta mitt ansikte efter att han ätit äcklig BARF !!!!!!
Tack Vitöra :)

2008-04-20 @ 19:31:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0