Matte saknar sin Liga

Hej Ligan !
Matte skriver ifrån Dalarna.
Jag saknar er men kommer hem idag.
Hoppas ni har skött er och att Lill-Matte tagit hand om er och varit snälla mot er.
Ja, dom få stunder hon nu varit hemma kanske.  *ler*

Här i Dalarna springer Arne DUMP-katt omkring och är både galen och söt.
Just nu sitter han och håller upp öppna spisen.
Så den inte ska ramla ihop tror jag.
Man vet aldrig med den katten.

Igår var Matte och hälsade på 8veckors skogisar och 2veckors maine coonkattungar.
STORT Tack Anita för ett alldeles för kort, men fullständigt underbart besök.
VILKEN underbar familj du har och ljuvligt hus.
Din övervåning kan jag låna närsomhelst.   *ler*
Alla prång och garderober.
Innehållet i den ena var ju inte heller fy skam.   *ler*

Nå Ligan, snart kommer jag hem ialla fall.
*vinkar*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0