BARF när man lämnar bort kissen, krångligt ?

Lillan har ju bott i Norrtälje en vecka.
Det var mycket oplanerat att hon och Trixi skulle stanna där.
Jag hade ingenting med mig i matväg över huvudtaget.
MAT är ju det som som är viktigast.
Speciellt en liten som Lillan.

Men det är ju faktiskt ännu enklare när man BARF:ar.
Man måste inte älga iväg köpa nån speciell bebbemat.
Utan man köper helt enkelt några burkar Mjau, lite kycklingvingar och sen kan man ge kött, hjärta och lever.
Enkelt att få tag på.

Att sen Lillan fick lite annat i köttväg är en helt annan femma.
Lillan, jag kommer INTE köpa fläskfile och oxfile till dig här hemma.
Hur mycket jag än älskar dig.   *ler*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0