Dreamis Vilja Levina Marie

Så har vi varit och hälsat på Vitöras Mamma och Mormor.
Dreamis ville inte hälsa alls först.
Vilja däremot gosade för både Dreamis och henne själv.
Här kommer lite bilder på både pälsmonster och nakenfisar.

Mamma Dreamis i egen hög person


Såååå snygg


Men speciellt samarbetsvillig för fotografering var hon definitivt inte.


Nåja, en liten snabb posering då.
Snabba dig på då Inkan.


Vilja låg mest upp och ner med magen i vädret och trampade med tassarna .
Undrar vart Vitöra fått trampet i luften ifrån ?


Annars var inte Vilja på direkt posehumör heller.
Gosa istället säger hon.


Tja, sen var det ju den här nakefisen Levina då.






Stolt mor

Kommentarer
Postat av: Marie

Skratt, du fick inte med den bästa bilden på Levina, den som du messade din dotter?

Nu sitter Dreams och tokgosar med mig, du skulle vara här nu... (ja jag veeeet det är fredag.... flinar)

2008-08-29 @ 12:07:19
Postat av: Ligans talesman

Nej, jag tänkte vara lite snäll i mitt första inlägg om Levina. ler glatt

Jaaaaaa Marie, det är fredag och söndag på söndag.

haha

2008-08-29 @ 13:17:55
URL: http://ligans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0