En enorm tomhet idag

Jag är glad att jag fick vara ett stöd.
Tacksam för förtroendet.
Att visa sig så utlämnad är inte lätt.
Att vara ett stöd är inte lätt.
Men en djup tacksamhet känner jag tillsammans med dig idag.
Att få göra något fint de sista timmarna med Molly.

Mitt älskade troll är kvar för att ge tröst och skingra tankarna som kommer.
Saknar dig gums.
Men du gör en insats.
Fast du inte ens förstår.
Trixi gör en insats med.
Med en pockande uppmärksamhet på mat, promenader och och älska mig, se mig.
I nöden prövas vännen.
Ligan med bifogad Matte finns här.
Sov gott Molly ! 
Din Matte och Husse har gett dig en fin tid om än för kort.
Hälsa Java.
Mitt älskade svarta troll.
Ni kommer att få det kul ihop.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0