Halva Ligan är badad

Först ut var Oliver.
Måste prova att göra en inpackning.
För det har jag aldrig gjort hittills.
Måttlig road efter badet och frusen.


Sen kom Lillan.
Fullt utställningsbad med inpackning, schamponering och föning.
Är så stolt över henne.
Hon var så duktig hela tiden.


För att bli av med päls så badade jag Bandit med.
Lagom road är han.  *ler*
Vitöra tröstar dock.
- Det är inte så farligt Bandit.  Matte gör sådär med mig hela tiden. Man vänjer sig.


Jo, jag fönade Oliver också.
Han låg inte sålänge däruppe på Lill-Mattes kartonger.  ;-)

Kommentarer
Postat av: Monika

Blöta små tufflingar, slapp Tengel undan? Hehehe.

;-)

2008-08-08 @ 22:38:43
Postat av: Ligans Talesman

haha Tuffa vete17. skrattar

Tengel ja, ser det ut som om han har nån päls att bada eller ? håller mig för skratt

2008-08-08 @ 22:57:53
URL: http://ligans.blogg.se/
Postat av: Carina

Vilka duktiga badkissar du har. Grattis till nyaste medlemen i Ligan, så söt som socker.

Försöker visa Zizze att det går att bada men hon tror mej inte. Nåja Måne går det att bada i alla fall. Zizze föredrar mirakeltrasa och torrschampo ;-)

2008-08-09 @ 10:39:12
URL: http://blogg.passagen.se/zol-mone/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0