Home home sweet home

Det började bra.
Marianne skulle komma över och låna en Feliway adapter.
Tåget var i tid och jag skulle raskt hinna veva ihop en bit kladdkaka.

Och jag har fått min gamla TV såld, som är från när jag är född.
Alltså 1800-kallt.

Allt är frid och fröjd och tiden skulle räcka till.
Trodde jag ja.  *suck*

Frysen har inte varit riktigt stängd visade det sig.
Alltså var jag tvungen att ordna den.

Och kissarna har tydligen kissat upp en hel ocean.

Så det vart storstädning av kattlådor och sedan tömning och avfrostning av frys.
*pustar*

Ingen kladdkaka till Marianne.

Du får på söndag Marianne.

Tack för trevlig fika och pratstund ialla fall.
:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0