Jag FATTAR inte

att jag gjort det jag just gjort.  :shock:
Puzzel kom ju hem i fredagskväll.
Och igår så var det till att snällt stanna hemma och se till att allt gick bra.
MEN en liten kattunge sover ju rätt mycket.
Alltså väldligt mycket tid över till att göra andra saker.
Men förutom att dammsuga så är det rätt okej här hemma.
Jo, jag skulle behöva tvätta fönster.
Men det kräver lite mer.
SÅ, jag har diskat, plockat undan och tja då vart de tid över.

Tittar in i Lill-Mattes rum. 
Ångrar tanken jag fick och går därifrån.
Sitter i soffan.
Funderar.
Tittar på sovande kissar.
Går in i Lill-Mattes rum IGEN.
Och tar helt sonika itu med tornadon därinne.
SÅ, nu har jag städat hennes rum och tvättat ALL hennes tvätt.
Och ja, jag funderar på om hon tvättade i november sist.  :shock:
Nejdå, hon är inte en skitgris.
Utan hon har enormt mycket kläder helt enkelt.
SÅ, nu är allt tvättat och tumlat och en del av det har jag dessutom hängt.
Jag som fullständigt HATAR att hänga tvätt.
Känner mig som en RIKTIGT duktig mamma.  :pokal:=D>
Eller så är jag bara mer galen än vanligt.
hahahahahahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0