Jag har en Norsk skogkatt !!!

NU har jag helt plötsligt fått BLICKEN.
Ja, jag vet att jag är trög.
Men efter att ha varit bort nästan en vecka.
Träffat Sannas skogisar.
Så insåg jag helt plötsligt hur SNYGG  han är.
Hur jag tappar andan av att se på honom.
Helt plötsligt så ser jag en NORSKA SKOGKATT.
Inte bara en gravid kanin och iq-befriad fiskmås.   *ler*
Men visst finns det stora drag av gravid kanin kvar.
Och alla fiskarna simmar inte i skålen. 

När jag kom hem så gick jag fram till honom och gav honom en riktigt stor hård bamsekram.
Vitöra undrade nog om JAG var iq-befriad och fiskmås.  *ler*

Tack Sanna.
Och Tack Marie.
Fast det går inte att tacka tillräckligt.
Här räcker inte orden till.

Vitöra Vitöra du är fullständigt........... otrolig.
Tack för att du finns hos mig.

Blicken


Vi 2


Vitöra Vitöra
Den drömmande


En lycklig Matte med sin Vitöra i söt pose.  *ler*

Kommentarer
Postat av: Marie

Åhh älskade vännen du är så underbar! Och hellre sent än aldrig att du förstått vad jag dillar om. Den katten får mig att tappa andan, och att han är genomsnäll gör ju inte saken sämre (att hans hjärna är lite underbefolkad, tja det kan man leva med...)



Puss på dig och honom!

2008-08-28 @ 08:41:00
Postat av: Ligans talesman

Ja, som en vän till oss båda sa.

"Visst kommer jag ihåg Katten med den sneda hjärncellen"

2008-08-28 @ 09:44:24
URL: http://ligans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0