Lill-Matte och Puzzel

Hela natten låg Puzzel hos Lill-Matte.
Imorse vid nio gick jag dock in och hämtade ut henne.
Lill-Matte brukar nämligen stänga dörren och Puzzel har varken mat, låda eller vatten därinne.
Så hon fick komma ut och äta lite, leka med dom andra och gå på toan.

Efter ett tag vaknade Lill-Matte.
Och hör vad hon berättade !!

Puzzel har lekt i sängen, SPUNNIT massor och gosat.  :shock:
Kärlek vid första ögonkastet alltså.
Inte har Puzzel spunnit med mig minsann.  :wait:
Lill-Matte ler förnöjt självklart.
Matte muttrar surt.  :-(
Nu ligger dom därinne i sängen och sover tillsammans.
Min bebis sviker mig.
*hrmf'*

Ligger i Lill-Mattes säng


Och gosar med Lill-Matte




Nej, nu ska jag gå iväg och retas lite med Farbror Bandit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0