Ruffel och Lek OBS ! Ni får inte visa Åsa


Det går hett till härhemma.
Lillan ligger i konstant underläge känns det som ibland.
Kolla in här.
Kom ni ihåg en gång när Vitöra var en liiten liten kattunge han med.


Nu är detta Vitöra och en liiiten liten Puzzel


Hela tiden med tassarna i vädret
- Jag ger mig jag ger mig Farbror Vitöra


Sen kommer nästa kisse för att ge lilla Puzzel en match


- Jag såg henne här nånstans
- Vart tog hon vägen ??
Maine sphynxen letar


Hittar och gör ett babianhopp


Men lillan är liten och smidig och attackerar tillbaka.
- Här får du en smäll Farbror Tengel


- Sa du nåt lillplutt ?
- Man ska inte ge sig på berg när det finns småsten vettu


- Hm.... vad hände ??


Men så kommer Farbror Vitöra och ger några blöta pussar som tröst


- Tack Farbror Vitöra
- Det är inte lätt att vara liten inte


Kommentarer
Postat av: Monika

Ghaaaa, så otroligt härligt det ser ut. Goseligan!

2008-08-15 @ 18:03:12
Postat av: Ligans Talesman

Vete17 om dom är så gosiga här dock.

skrattar

2008-08-15 @ 18:10:03
URL: http://ligans.blogg.se/
Postat av: Jenny

De är ju bara för charmiga!! :D

2008-08-15 @ 22:26:25
Postat av: Ligans Talesman

ler

Ja du Jenny, charmiga och knasiga.

2008-08-15 @ 23:10:00
URL: http://ligans.blogg.se/
Postat av: Hanna

Jag blundar håååårt :I

2008-08-16 @ 11:19:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0