SMS Lill-Matte - Matte

Lill-Matte hade inte vaknat ännu när jag gick.
Dörren är stängd och jag avstår impulsen att öppna dörren och bara titta på dom.
På tunnelbanan så skickar jag ialla fall iväg ett sms till Lill-Matte.
"Pussa min katt. Saknar henne  :-("

En stund senare får jag ett sms tillbaka från Lill-Matte.
"Hon är fett söt. Vi har tittat på gymnastik nu på morgonen. Många tassa på TV:n då de rörde sig väldigt mycket. Man måste hålla dom still"

Men sööötnosarna då.
Lill-Matte är ju elitgymnast så självklart är gymnastiken på OS ett måste att titta på.

Älskar er ! :-)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Kollade in gymnastiken jag med, tidig morgon. Men herr katt var inte ett dugg intresserad. Han gick och la sig då. ;)

2008-08-14 @ 12:08:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0