Tack Sanna ! För gos och mat

Även om gasol kanske inte riktigt är din grej här i världen.
Att läsa bruksanvisningen när man handskas med gasol är en bra ide.
Inte köra med "jag vet hur det ska vara".
Vilket kan sluta med katastrof nämligen.

Man ska ha luckan på grillen öppen när man tänder gasolen.
Inte stängd.
I och för sig flyger locket upp ändå.
Med en jäääädra smäll.
Man tror att taket ska flyga av.
Jaja, Sanna jag lever ju.
Huset står kvar och Busen rörde sig inte ur fläcken.
Fast han satt 15centimeter ifrån gasolgrillen och kände hur morrhåren sveddes.
Tack för god äppelkaka och massa gos.

Tusen tack Bosse, Busen och Yennen !!!
Jag kommer tillbaka med Lillan snart.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Vaddå?

förstår inte alls vad du pratar om :P

Lite spänning i vardagen bara ;)

2008-08-26 @ 09:17:51
Postat av: Ligans talesman

Jodå, att bli sprängd i luften är ju spännande. ler

2008-08-26 @ 09:29:02
URL: http://ligans.blogg.se/
Postat av: Monika

Hahahahaha!

Det låter som om du har haft en ytterst normal och trevlig ledighet.

2008-08-26 @ 21:11:41
Postat av: Ligans Talesman

Jo i din värld så är det ju det Monika ! asgarv

2008-08-26 @ 21:28:38
URL: http://ligans.blogg.se/
Postat av: Lillemor

Som sagt den här bloggen är underhållande :-D



Starka nerver på den katten, jag är imponerad.

2008-08-26 @ 21:43:25
Postat av: Ligans Talesman

Lovar att jag var precis lika imponerad.

Fast den enda förklaringen är att detta inte var första gången Sanna försökt spränga huset i luften eller bränna ner köket. ler glatt

2008-08-26 @ 21:50:56
URL: http://ligans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0