Ute

Idag gick vi ut för första gången härhemma.
Tänkte att jag tar med mig Oliver och Puzzel.
Så får hon lite stöd.
Jisses säger jag bara.
Aldrig mer.
Lillan skuttade glad i hågen runt åt alla möjliga håll.
Inte ett dugg rädd.
Oliver snurrade in sig i alla buskar han kunde hitta.
Vilt bräkande som vanligt.
BANDIT satt uppe på balkongen och tokjamade.
Troligen irriterad för att inte HAN också fick vara med.
Och eftersom Bandit satt där och ylade så kommer VITÖRA dit även han.
Och sätter sig bredvid och kör sin wräää wräää wräää på en högre volym.

Till slut gick jag in.
Nu har Lillan kollapsat i soffan.
Oliver ligger på mattan bredvid mina fötter.
Och Tengel smyger runt och nosar.

Massor med kort fick jag.
Dock troligen inte så jättebra.
Men det är roligt med utekort ialla fall.
Dom kommer i nästa inlägg och nästa gång tar jag nog en i taget.
Eller åker till Skövde.
Och släpper ut Ligan där istället.
*ler*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0