Ett julklappstips såhär i sista sekunden, Eller fyller

nån år.
ELLER vill du bara ge dig själv eller din kära/käraste en mjuk go fluffig liten present.
Har du länge gått och funderat på att du skulle vilja ha en hund.    Eller, kanske inte en hund men nåt liknande.
DÅ har vi här det perfekta valet.
En fluffig ulltuss.  Eller faktiskt.......... Flera fluffiga ulltussar..............
Får jag presentera
S*Hallongläntans Linus Lloyd    5veckor på kortet
Linus är fullständigt bedårande med en svag vit rand på ena örat.
Det är fullständigt omöjligt att inte bli störtkär i honom


Visst har du alltid drömt om en katt som gör High Five ?
Här har du en färdigtränad och klar.
Får jag presentera S*Hallongläntans Lydia Lloyd "High Five"


Och sist, men absolut inte minst S*Hallongläntans Lina Lloyd


Här kommer en bonusbild på en alldeles bedårande bicolourhög.


Är du intresserad av en kisse ?
Ta då kontakt med Åsa och Johan.
All infon finner du på hemsidan.
http://www.hallonglantans.se/
Dom är födda den 7november 2008.
Jag träffade dom i lördags och kan berätta att dom är oerhört fullständigt bedårande.
Puzzel höll dock inte med mig riktigt när flera stycken av dom attackerade henne.  *ler*
Men hon är inte riktigt van vid små ulltussar som har ett, i hennes tycke, underligt rörelsemönster.

Vad betyder nu Loyd då som kattungarna har i sitt namn ?
Lloyd (George) = En remonterande, rikligt bärande hallonsort

Kommentarer
Postat av: Sandra, Vinnie & Buffe

Vi önskar en riktigt God Jul tillbaka. Var ska ni fira jul någonstans?



Kramar från oss



PS. Det var mig en riktigt söt halvbror som Puzzel har. Bedårande!

2008-12-22 @ 22:11:59
URL: http://nosbuffaren.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0