Puzzels familj.....Arv eller miljö

Alla säger jämt att det är miljö som gör att mina kissar är lite, eh, tokiga.  *ler*
Jag tänkte att jag skulle visa att det inte är enbart miljö, utan en hel del arv också.

- Det här är jag Puzzel, förra lördagen då jag hälsade på min mamma, pappa och några halvsyskon.


- Det HÄR är min pappa, jag och min kanske eventuella möjliga fästman.
pst..... Jag ÄR öppen för andra förslag.  Bara ni inte säger nåt till Tant Åsa och min Matte dst......


- Eh.............det här är min mamma.
- Hmmmmmmmmm................. ja hon BRUKAR inte ALLTID stå i blomkrukorna.
- Hm.................


- Öhhh, det är jobbigt att ha barn hela tiden.
- Här fick jag vara i fred ser ni.
- Och sen tittar jag på den fina utsikten utanför.


- Jaha och sen skulle farsan uppfostra mig.
- Men hallå farsan, du är lite sent ute va ?
- Jag har flyttat hemifrån för flera månader sedan.
- Och jag HAR ett helt gäng som fostrar mig.


- Men jag är din FAR !
- Och fäder SKA fostra sina barn.


- Jaja............. jag gav en rak vänster tillbaka bara.
- Så var saken ur världen.


- Jaja................ du är stor nog att slippa uppfostras då.
- Jag ger mig.


- Nu ligger jag här i klätterställningen och vilar ut.
- Och spanar så ingen obehörig kommer hit.


- Lite trött


- Ja, det var alltså min familj.
- Och jag hävdar att allt är miljö.
- Det gör självklart min Matte med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0