SchackLigan bryr sig inte ett dyft om att det är Nobeldagen idag

Nej, dom har egna övningar för sig.
- Jag har tråkigt.


- Jag tror jag ska bråka lite med Vitöra.


- Vad gör du ?? Muckar du bråk va ?


- Japp, de gör jag.  Här får du en rak vänster.


- Och du Vitöra..................


- Jag tar en bit av ditt öra.


- Och gnager lite.


- Skulle inte tro det. Jag är mycket större än vad du är.


- Äsch, nu leker vi riddarleken istället.
- Härmed dubbar jag dig till Riddar Vitöra.


- Nej nej Matte, vi bråkar inte utan leker bara lugna lekar.


Nåja, sålänge Matte inte tittade iallafall.
- Matte hjääääääääääääääälp.

Kommentarer
Postat av: Tre katter + matte

Svart-vita snyggingar!! <3

2008-12-12 @ 15:28:08
URL: http://www.3katter.blogspot.com
Postat av: Ligans Talesman

SchackLigan tackar och kråmar sig.

2008-12-14 @ 10:08:48
URL: http://ligans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0