Bredband Ett visst bolag och

inkompetenta idioter.
Jag blir så jävla trött.
Första gången jag ringde så ville jag bara veta om det var fler som hade fel på bredbandet hos mig.
Jodå, de va de fick jag till svar.
Bra tänkte jag.
Då ordnar det sig snabbt.
Gjorde ialla fall en anmälan på kvällen.
Och fick DÅ reda på att - Nej, det var inga fler fel i fastigheten.
*suck*
Okej,väntar på att det ska ordnas.
Ett recieceblink bör inte ta så lång tid.
MEN, kör några av mina kontakter också.
Känns lugnast.
Vet ju hur många inkompetenta idioter som jobbar där.
Får till svar när jag pratar lite att - Jo, jag ska tidsbokas ?????
För ett recieveblink ????
Vet liksom inte om jag ska skratta eller gråta.
SEN, ett antal timmar senare nu ikväll så fungerar det.
Tusen miljoner tack min hemliga Anna.
För jag vet vem som ordnat till detta.
Blir så trött så jag får anfall.
Vilket inte hjälper för fem öre.
*muttrar surt igen*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0