Jag har lärt mig

Ja, jag har dock lärt mig nu hur man räknar ut NÄR man ska upp.
Hur hela systemet på det hela fungerar.
Och DET är bra.
DESSUTOM så åkte inte jag och Vitöra ut pga dålig preparering.

När BIV:et skulle delas ut var vi 3 katter.
Domaren sa att - jo alla katterna har certkvalite.
So far so good.
Sedan vände hon sig till en av katterna och tackade kissen för dagen.
Pga av dålig preparering av pälsen.
Och DET hade sugit kan jag säga.
DESSUTOM sa hon till mig att Vitöra var jättebra preparerad.
Att det är mycket jobb med en så pass ljus katt att få den fin.
Då kromade sig Matte såklart.  *ler brett*
Jag kan väl inte påstå att jag gör så mycket MELLAN utställningarna.
Utom att hålla honom tovfri såklart.
Men väl i badet så gör jag exakt efter Matte Maries anvisningar.
Till punkt och pricka ! 
Och det tar en bra stund.
Men väl värt det.
Och jag var själv nöjd med honom den här helgen.
Så DET kändes ialla fall bra.
Tack Marie !
Vitöras uppfödare och en av mina bästa vänner.
Forrestfruits mister Vitöra kommer igen.   :-)

Kommentarer
Postat av: Gammelmatte Marie

Jag är stolt över er båda!

2008-07-13 @ 21:15:44
Postat av: Ligans Talesman

Tack älskling ! ler

Han har nu lagt sig i sin bädd uppe i trädet.

Mätt och belåtet och troligen rejält trött efter dagen.

2008-07-13 @ 21:36:50
URL: http://ligans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0