Lilla Skutt frågade

Har jag chans på dig?
Se inlägg under "Alla älskar Raymond"

Vitöra svarar:
Hej Lilla Skutt !
Jadå, berätta lite mer om dig själv.
Just nu har jag ingen flickvän.
Nike vill vara singel ett tag har hon sagt.
Och Lillan som kommer hem på fredag är för ung.
Dessutom har hon på gammaldax vis redan en fästman utsedd åt sig när hon blir gammal nog.
SÅ, berätta om dig själv.
Sen tar din Matte kontakt med min Matte så vi får träffas.
Jag hör Matte mumla emellanåt "Skövde Skövde" *längtar längtar*
Ja, när ingen hör såklart.
Sen mumlar hon augusti, augusti.
Alltså måste vi göra slag i saken åt våra Mattar.

Men självklart är jag intresserad.
Skickar med en bild till på mig.
Här min fina tass i närbild.


Och ett rejält smil sitter väl aldrig fel va ?


Hör av dig ! Vitöra


Kommentarer
Postat av: Lilla skutt aka Skuttan

Jag är en tvåårig utekatt som bor i ett gammalt hus i Skövde. Jag tror du varit där när jag varit bortrest. Jag är duktig på att jaga så vi kommer inte att behöva gå hungriga om det blir du och jag :). Min matte muttrar också om TenstaLigor som aldrig kommer till Skövde längre... Hon tycker att slutet av augusti låter utomordentligt trevligt...

2008-07-29 @ 20:07:01
Postat av: Vitöra här

Du låter som en kanonkisse tycker jag.

Jo, jag har varit i Skövde faktiskt.

Flera gånger men aldrig sett dig.

Konstigt.

Fast, du har kanske varit ute på egen tass.

Jag får inte gå ut själv nämligen. :-(

Även om jag ibland tar en sväng i Skövde på egen tass jag med.

Smiter så både Matte och Tanten i huset springer efter mig.

Jättekul.

Oki, en dejt är kirrad.

Återkommer i ämnet.

springer och jagar Matte

2008-07-29 @ 20:52:36
URL: http://ligans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0