Okej Marie

Vitöra är badad
Rejält genomkammad
Inte en tova så långt kammen nådde
MASSOR med fluffig päls
Enorm fluff under magen
Han ser helt ok ut
Matte är jättenöjd med badning
Speciellt runt huvudet fick jag till det bra
Inte alls nervös
Ja, alltså känner mig trygg med hur han ser ut den här gången
Luuuugn som en filbunke
Kör mantrat   - Det är bara en rolig tävling - Det är bara en rolig tävling -Det är bara en rolig tävling -Det är bara en rolig tävling -Det är bara en rolig tävling -Det är bara en rolig tävling -Det är bara en rolig tävling -Det är bara en rolig tävling -
Lugn och fin
Det kommer gå kanon
Inga problem
Tar vi det inte imorrn så har han fler chanser
Inga som helst problem
Jag tänker inte alls på ära rikedom och berömmelse   :pokal:



Luuuugn Matte
Eller
VEM försöker jag lura ????    :-k
:swear:](*,):censored:

Marie kom hiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit   :wait:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0