Vitöras utställningsbilder

Dagen innan den STORA dagen.
Tack Erica för dom underbara bilderna.
Han gör sig verkligen enormt bra på bild.
Plus en otroligt duktig fotograf självklart.

Utställning CCC 26juli 2008
Här blir han bedömd av Dorte Kaee


Han är duktig på att hänga.


Liten luftfärd
Vitöra fortsätter hänga


Dorte tar sig en närmre titt.
Vitöra ser ut som om han tänker säga några väl valda ord här tycker jag.


Så gosade vi lite på domarbordet.
Från att ha varit tämligen rädd första utställningarna börjar han nu bli en RIKTIGT cool kille.


Lite mer där uppe på huvudet Matte


AJ Du får väl inte boxa mig sådär heller. :shock:


Domaren och jag


En av dom underbara Vitörablicken-bilderna som Matte bara äälskar


Så hänger vi här igen då.
Vitöra med blicken åt fel håll som vanligt.
Han hittar alltid nåt annat intressant att kika på.
Troligen snygga tjejer.
Och Matte med SIN sammanbitna blick.
Också det precis som vanligt.


Matte och Vitöra
En oslagbar kombination
En ljuvlig bild

Fotograf Erica Osterman

Kommentarer
Postat av: Celie

Vilken fin katt! Visst tusan är det en skogis!! Min mamma har en liten skogis uppfödning.

Verkligen jättesöt!

2008-08-02 @ 00:21:27
URL: http://trolletc.blogg.se/
Postat av: Ligans Talesman

Tack !

Ja det är en skogis.

Hälsa mamsen. :-)

2008-08-02 @ 09:28:19
URL: http://ligans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0