Akvarium och Ligan

Jag är otroligt fascinerad av att Ligan kan sitta i timmar varje dag och kika på fiskarna.
Det är den bästa kattTV man kan ha.
Om dom inte ligger och värmer magen ovanpå akvariet så sitter dom bredvid och jagar dom I akvariet.
Vitöra hoppar ju som en tok efter firrarna.
Knaskatter.

Oliver satt idag länge och studerade fisklivet.
Första parkett


Försök att fånga firre


Lååång blick efter firre


Försök att hypnotisera firre så den hoppar över till Oliver


Snälla Matte, kan du hjälpa mig att fånga en firre åt mig ?


Ledsen Oliver utan firre idag med.
Du får firre i mjau istället Oliver

Kommentarer
Postat av: Anonym

Be Ligan hålla tummarna för moi i morgon. Jag ska på anställningsintervju på Skara Djursjukhus..

2008-06-22 @ 22:22:49
Postat av: Inkan och Ligan

Hela Ligan håller alla klor, tassar, svansar och tummar dom bara kan imorrn !!!

Matte håller också tassarna såklart.

Lycka till !

2008-06-22 @ 22:29:30
URL: http://ligans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0