Ebay och betalning kan få en att bli galen

Jag är envis som en korkad åsna.
Tur är väl det.
Ikväll har jag ägnat cirka 45 minuter åt att betala på ebay.
Först telefonnumret.
Undrar vad dom ska med det till.
För om man tar sitt hemnummer och utesluter den sista siffran så fungerar det.
dööööö säger jag bara
SEN, ska man köra ett betalkort.
Testar först typ 18ggr med mitt Mastercard.
Nopp.
Fungerar inte.
Fast jag VET att siffrorna är rätt.
Till slut ger jag upp och tar mitt VISAkort istället.
Och se, DET gick bra.
Man kan bli galen för mindre.
Men nu är kamskrället ialla fall betalt.
Hoppas att den fungerar också.
För Mars coaten jag köpte har inte fungerar för fem öre.
Men jag är så korkad så jag går på alla såna här idiotiska grejjer.
*suckar tungt* igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0