Fick ett SMS från Lill-Matte

Sötnosen
Citat
"Hm, jag älskar inte Oliver. Men jag kan nog älska Puzzel om hon är snäll. För hon var söt.
 Slut citat

Ja, det där med Oliver.
När Oliver var liten fick hon vara kattvakt en del första veckan.
För det gick ju inte att lämna norrmannen ensam.
Japp, jag vet.
Han var extremt bortklemad som liten.
Och han är extremt Matte-bunden det lilla livet.
Låter som en gnällande trasig såg för jämnan.
Så jag förstår Lill-Matte.
För även när hon verkligen brydde sig om honom ordentligt så gnällde han.
Och det var bara mig han längtade efter.
Därav kommentaren.
Jag brukar skriva till henne att Oliver längtar efter henne.
Mja, det var nog inte direkt sant.
*ler*
Måste ju försöka hålla sig vän med barnet.   *ler*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0