I Nynäshamn i helgen

"mina" kids och jag åkte till Nynäshamn i lördags för att köpa glass.
Inkan var glassugen och kidsen tackade inte nej.
Kloka ungar. Wink
Det var rejält varmt så vi tog en sväng utefter hamnen för att hitta ett ställe att bada Trixi.
Kidsen, som ju bor i Ösmo, visste var vi kunde bada Trixan.
På samma ställe som man körde ur och i båtar.
På båtspråk heter det säkert nåt annat fint.  *ler*
När vi kom dit så höll dom på att lägga i en båt så vi fick snällt vänta.
Båtiläggning går före hundbad.
Speciellt som halva bilen var nere i vattnet med.
Ialla fall nästan.
Ja, sen vart de iläggning av hund.
Båtägarna som just lagt i sin båt frågade vad det var för båtmodell.
Tja, en retrieverbåt svarade vi då.
Sen åt jag och kidsen glass.
Och eftersom Trixi var med så frågade jag om jag fick köpa ett par strutar åt henne med.
Till hunden frågade tjejen ?
Javisst.  Självklart svarade jag.
Om vi glufsar i oss måste vovve få med juh.  Wink
Tror inte dom fått  frågan förut.  *ler*
Ja, jag har aldrig sagt att jag är normal.
Vi fick ialla fall flera strutar och sen satte vi oss allihop på bryggan och åt glass och strutar.  Hi5

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0