Nike i Banditskola

Tror att Bandit håller Bandit-skola när inte Matte är hemma.
På sista tiden har hon varit helt sanslös med att ha ner saker på golvet.
Hon ser ut som ett 1-årigt barn som nyss upptäckt det roliga med att ha ner saker på golvet.
ALLT mer eller mindre far ner för hennes små söta tassar.
För nån vecka sedan köpte jag ett speciellt sim-kort som man kan lagra sina telefonnumer på.
Som en extra säkerhetsåtgärd när man har sönder sina telefoner.
Eller har den inlämnad på verkstad vecka efter vecka.  *morr*
Det kortet låg på vardagsrumsbordet för nån dag sedan.
Nu är det ett minne blott.
Och, jo jag vet att det är hon.
Såg när hon lekte med det.
Men sen kom nåt emellan och jag glömde att hämta det.
Och borta är det.
Idag rök saxen på diskbänken ner i golvet.
Fast hon inte ens får vara där.
Och sen ser odågan bara söt och gullig ut.
Och jag lovar att jag såg ett leende i mjugg på Bandit.   *muttrar surt*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0