Puzzel och Vovve igen

Snälla Matte, nu har du varit därinne i två dagar.
Du får komma ut och vara med mig nu ! Waiting


Hallå därborta. Nån som kan komma hit och prata förstånd med min Matte ???


Men Hallå vovven. Försvinn inte. Vi ska ju bli kompisar du och jag.
Det har Nya Matte sagt.


Bäst jag klättrar över till vovven.


Men hallå hallå nån.
Nu klättrar den där prylen över. Shocked
Hjääälp !!!


Jösses, vad mycket man ska behöva stå ut med. Rolling Eyes
Inbilla dig inte att du är nån pysen.


Men men Nya Matte, *snyft*
Tycker inte vovven om mig ? Crying or Very sad
Jag som är så söt.
Det säger ju du Nya Matte hela tiden. Crying or Very sad


Okej okej, jag är inte mer än hund.
Om du mutar mig med godis så lovar jag att ta hand om den där pälsbollen.


Men men, jaag då ??


Nädu pälsbollen.
Jag har lovat Matte att ta hand om dig och vara snäll.
Men mina godisar. DOM får du inte serru.


Jaja, jag får nöja mig med att jag är en Princessa. Luv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0