Resan hem gick bra

Inte en gallskrikande unge så långt örat nådde.
Nej, jag hatar inte barn.
Men jag avskyr idioter till föräldrar som TILLÅTER sitt barn gallskrika över 200db och bara ler och tycker det är sött.
Jag tror inte resten av vagnen tyckte det var lika sött.
Eftersom merparten vid det laget satt i restaurangvagnen för att slippa höra ungkräket.
Sorry ordvalet, men det gick inte att vara i samma vagn helt enkelt.
Och alla tycker inte om barn.
Inte andras ialla fall.
Jag måste inte gilla dom heller nämligen.
Fast jag ska se till att få biljett i tyst vagn nästa gång.
Men jag glömmer det bara hela tiden. :-(

Nu är jag ialla fall hemma hos kissarna.
Skönt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0