Som hund och katt

Nej, det stämmer inte.
Trixi är 9år och kattvan sedan många år tillbaka.
Ialla fall om dom är inomhus.
Ute sätter jaktinstikten fortfarande in och alla katter jagas utan urskiljning. Wink
Det ÄR ju så kul. Very Happy
Puzzel är här 6 veckor och har aldrig förr träffat hund.
Jo, iof förra gången jag var på besök.
Då var hon ju bara 3 veckor.
Och inte lika medveten om världen som hon var den här gången.

Trixi placerades på Bellas säng


Hund och Katt poserar fint


Trixi åkallar stjärnorna
Eller så ropar hon på resten av Ligan att komma till undsättning.


En rolig historia berättas hur man ska lura Matte.


hahahahahha  Den var rolig.  Den ska jag komma ihåg.


Tryggare kan ingen vara


Än Guds lilla katt den rara


Puss Trixi-vovven.
Jag gillar dig.


Du, pälsbollen.   Vi kan göra en deal du och jag så ska vi bli polare.
Du som kan klättra på diskbänkar.
Släpp ner lite godis till mig ibland.
Så ska jag alltid vaka över dig och ge dig en extra puss.



Smider planer ??
Vi ???
Nääää, inte då. Whistle


Fotograf Erica Osterman
Tusen tack Erica för underbara bilder.

pst..... Det kommer mera. dst.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0