Tröttnat på att snubbla över kattunnel

Idag tog jag bort tunneln som är 3-delad som jag köpt på Rusta.
Jag snubblar ständigt på den och den är ivägen vart jag än lägger den.
Nu får den ligga i en garderob tills Puzzel kommer hem i augusti.
Imorse när jag körde ett varv på min crosstrainer, så for Ligan ur och i den andra långa tunneln och jagade varandra som galningar.
Jättekul hade dom helt klart.
Vitöra körde ett rejs under mattan på balkongen också självklart.
Han är expert på att ligga under saker och tjurrusa ut från alla möjliga konstiga ställen.
Roade sig gjorde dom ialla fall.
Kungligt.
Det är så roligt att se att dom leker tillsammans allihop.
Tengel lite mer värdigt än sina smått knasiga syskon av familjen Ligan.
Ja, då menar jag mest Vitöra och Nike.
Nu sover Ligan sin skönhetssömn och Matte ska åka iväg en sväng och handla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0