Åh vad skönt det är

Oliver här som skriver en rad idag.
Jag ligger på Mattes bröst idag och bara toknjuter.
Bara Matte och jag.
Tengel ligger i hålet i nya klätterställningen.
Nike i sin Disneybädd.
Vitöra ligger längst upp i nya klätterställningen och Bandit ligger och skvalpar i en hörna i nya stora hundbädden.
Trixi la sig just i fotöljen.
Matte är rätt sur för att hon inte gillade nya hundbädden hon köpt till henne.
Förstår henne.
Otacksam hund.
Vi katter är lite annorlunda där.
Vi är ju alltid tacksamma.  Eller hur Laughing
Ja, vi har det ialla fall helt underbart Matte och jag.  Wub

Nån som kan ge min Matte en  kopp kaffe ?
Hon muttrar nåt om kaffesugen.
Men jag sover så gott och tänker inte flytta på mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0