Bandit huskatt 2år

Bandit
Döptes till Bandit för att han såg ut som en men lärde sig snabbt att edessutom leva upp till sitt namn.
Det enda ställe i lägenheten han inte varit på är ovanpå bokhyllan.
Orsak: Det går helt enkelt inte att komma dit upp
Men han har en charm som få.

Bandit kommer från ett katthem i Småland som heter Katthemmet Kompis.
http://www.katthemmetkompis.se/
Jag skulle inte ha honom.
Nejdå, inte alls.
Men nåja, bara en snabb titt på kattungarna som fanns däruppe.
Och visst var han söt.
Men ..............nej jag föll ändå inte.
Inte förräns jag kände på hans sammetslena päls.
Då föll jag som en fura.
Så han fick följa med hem.
Fast bara som stödis.
Jaaaa... såde kan gå.  :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0