Jag älskar dig Oliver ! Över all vett och sans

Idag och för alltid.

Du finns alltid där.
Att sticka ner huvudet i din underbara silkeslena päls är det bästa jag vet.
Det tröstar mig alltid när jag är ledsen och nere.
Du lägger inga värderingar i någonting.
Du finns alltid där jag finns.
Alltid bredvid.
Alltid till hands.
Mitt i natten när livet är svårt.
Om 5månader blir du 4 år.
Jag skulle kunna återge varenda sekund av dom 3 timmarna jag var i Norge första gången. Då, när du 6 veckor och jag hälsade på dig.
Vi föll för varandra. Du och jag.
Resan hem på båten när jag äntligen fick hämta hem dig.
All tiden vi tillbringade ihop dom första dagarna.
Japp, Emilie tyckte jag var totalt knäpp, för du lämnades inte en sekund, utan hon fick vara "bebisvakt" när jag skulle åka och handla.
Känslorna är så otroligt starka.
*borrar ner hela ansiktet i dunpälsen*
Now and forever.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0