Bokhyllan Bandit ÄR förbjudet område

Speciellt längst upp på den.
Hittills har INGEN katt jag haft, kommit dit upp.
Det GÅR helt enkelt inte. Shocked
Eller ja, gick inte ska jag väl säga.
Java gjorde många försök att komma högst upp på bokhyllan.
Utan att lyckas faktiskt.
Men vem hitade jag inte däruppe om inte Bandit såklart.

Hej Farbror Lejonkungen.
Mår du bra ?
image247

Är det okej om jag går förbi dig och kikar härborta ?
image248

Jaha, här borta har vi högtalaren ja.
image249

Dåså, då kommer jag inte längre alltså.
Bäst jag hoppar ner här.
image250

Jag var mäkta förvånad när jag hittade Bandit däruppe.
Tills jag kom på orsaken.
Jag hade dragit fram bordet och ställt precis under bokhyllan.
Och självklart passade Bandit på att ta sig en tripp längst upp. Wink

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0