Lite naturbilder från Skövdeturen

plus vovven.
Lena på promenad vid Silverfallet.


Silverfallet




Gullvivor fanns det i massor

Och vitsippsängar

P-O och Trixi

Kom nu Matte.


När det väl hade slutat regna så åkte vi till Hjo.
Först en promenad längs Vättern.
Det är härligt att vara hund.

Vilka badkrukor ni är.

Shaking Steven är mitt andra namn.


Härligt med bad


Lite fågelstudie

Blå fina blommor

Och äntligen var vi vid Njuta.
Höjdpunkten
Jag är lika förvånad över priset jag ska betala när jag är där.
Hälften av det jag får betala på chokladfabriken i Stockholm.



Sen har vi grillat flera gånger i helgen med.
*mums*


Återigen supertack för en underbar helg.
Katterna kommer Wink

Kommentarer
Postat av: Rosamunda

Ååh va mysigt ni verkar haft det.

2008-05-05 @ 21:15:55
Postat av: Ligans talesman

Tack !
Det var heeelt ljuvligt. *ler*

2008-05-06 @ 18:56:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0