Lycopodium Djurhomeopati

Är nu Tengel en lycklig katt ?      *ler*
Jo, det tror jag iof att han är.
Och på sätt och vis var redan innan detta.

MEN, jag ser faktiskt en rätt stor skillnad nu.
Jag började med Lycopodium i Kristi flyghelgen.
Han fick sina första doser då.
Redan efter några dagar så kunde jag hålla i honom lite längre än tidigare.
Helt otroligt.

Sedan har det fått gå några dagar och ny kontakt togs med homeopaten.
Nu ska han ha lite till men med en annan styrka.
Man kan faktiskt tro att jag driver med er.
Men det gör jag inte.
Idag kunde jag hålla honom i utställningsposition för första gången
Och en längre stund faktiskt.
Man tror inte att det är sant helt enkelt.  Shocked
Han fick en dos till idag och ska ha en till imorgon.
Sedan är det dax för ny kontakt med homeopaten för att prata om hur vi ska gå vidare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0