Nya rivmärken

Inatt vid tretiden cirka så var jag i vanlig ordning uppe.
Självklart är Ligan med varje steg man tar.
Natten är ju extra rolig att vara ivägen för Matte.
Hon snubblar så kul.
Och en elaka jamande hörs så högt och tydligt i badrummet.
Tengel och jag går ju på "kelkurs".  *ler*
Jag gör allt jag kan för att vi ska göra bra och positiva saker ihop.
Att få hantera honom och kunna gosa.
På mina villkor ibland också.
Så inatt så passade jag på att lyfta upp honom.
Inte direkt välklädd utan typ ingenting på mig.
Då passar Bandit på att med dunder och brak utforska tvättkorgen med rena kläder som står ovanför torktumlaren.
Alla katterna for all världens väg när Bandit brakade ner ifrån den relativt höga höjden.
Inklusive Tengel såklart.
Kvar lämnas en Matte med blod rinnande både här och där efter Tengels rivstart ur min famn.
*suck*
Hur kommer det sig att Bandit ALLTID har en tass med i allt elände och knas som händer.  Waiting
Det är helt otroligt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0