¨Kattluckan¨

- Hej Matte, kan du släppa in mig ?


- Nähäää,
- Farbror Bandit, kan DU släppa in mig snälla ?


- Nu går Matte iväg. Bra !
- Därborta ser hon inte vad jag gör.


- Snälla Farbor Bandit
Bandit  - Nähä du, gör ett försök så får vi se vad som händer.


Lillan försöker ta sig in med tassen och öppna luckan.


Dock finns inte bild på det sista.
Matte hann helt enkelt inte med.
Smäll sa det i kattluckan, när Bandit smackade till den, så att inte Lillan kunde komma in.
ELAKT Bandit !

Lillan fick släppas in och dörren får fortsatt vara öppen.   *muttrar*

Kommentarer
Postat av: Åsa

Moahahahahaaaa...

2008-10-29 @ 19:30:43
Postat av: Ligans Talesman

GAMMELmATTE är ELAK ! morr Hälsar Lillan

2008-10-29 @ 20:24:12
URL: http://ligans.blogg.se/
Postat av: Åsa

Ingen har dött av lite frisk luft! Har jag fått höra i hela mitt liv, så det mååste ju vara sant!

2008-10-29 @ 23:24:09
Postat av: Ligans talesman

hm.........

2008-10-30 @ 06:56:59
URL: http://ligans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0