Kattutställning o Trix hem

Idag var jag och kikade på Hajen, Zeke, Tutankhamun och ett gäng andra fina kissar.
Jätteroligt att få se Hajen och Zeke live.  Tyvärr hade dom sin Matte där så det var lite svårt att kattnappa dom.
Både Mille och Zammy var dessutom där. Och BÅDA fick varsitt BIV. 
STORT Grattis killar !!!   Vilken kanonstart.
Det var roligt att bara gå runt och kika i lugn och ro för en gång skull.
Nu stannade jag inte till NOMineringarna, för jag hade en 2-bening med mig som ville hem och gosa med Ligan.
Hämtade också hem Trixi idag så nu är Ligan komplett igen.

Kommentarer
Postat av: Vanessa

Haha jo dom e jättesöta! :)

2008-10-19 @ 18:20:05
URL: http://vanessass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0