Tibro, Skövde, kladdkaka och Vitöras ABS

Jag har erbjudit mig att baka till utställningen i helgen.
Så ikväll har jag bakat 2 kakor.
Försöker febrilt muta till mig ett kattbyte.  Fast jag hade faktiskt anmält mig till att baka innan Vitöra tog sina cert.  *ler brett*
Men man kan ju alltid försöööka muta lite.  *ler ännu bredare*
Dock så har jag bytt katt redan 3ggr.   :oops:
Antar att det finns gränser för hur mycket man får strula.  Även för en Inka med en Bandit.  hehe
Nu har jag ialla fall bara en katt att bada och ställa på lördag.  Å andra sidan ska hela Ligan packas in i bil inklusive hund och åka på fredag.
Det ska bli så kul att träffa Lena igen.  För att inte tala om Skuttan och inte minst Skuttans GRANNE.
Skuttans granne älskar La Liga.  :grin:

Kommentarer
Postat av: Lilla skutt

Tja en annan är ju en busy skövdekatt med mååånga åtaganden. Denna helgen ska jag tyvärr vara morfarvakt. Han behöver någon som ser till att han inte 1. ser för mycket på tv (kan han inte när jag hälsar på eftersom tvfåtöljen är min sovplats)2. Lösa för mycket korsord (kan han inte eftersom jag tycker att det är skönt att ligga på tidningen.) 3. Sova för länge på helgerna (också uteslutet eftersom jag vill ha sällskap tidigt.. Behöver jag säga att "gamgubben" längtar till helgen.

Hälsar Lilla skutt (katt med många viktiga åtaganden)

2008-10-09 @ 22:18:09
Postat av: Ligans Talesman

Ligan är sååååå ledsen att inte Skuttan är hemma den här gången heller.

Speciellt Vitöra som ju gärna vill träffa sin tillkommande.

Vitöra undrar om han kan följa med till Morfar kanske ??

2008-10-09 @ 22:26:29
URL: http://ligans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0