- Du lyssnar inte på mig ! :-(

Lill-Matte kom hem häromdagen.
Och med Lillan i famnen så kommer hon in i vardagsrummet och säger med anklagande röst.
- Du lyssnar inte på mig !  :-(
Själv fattade jag inte vad hon menade.
Tittar på Lillan som goshänger och tänker att - Jo, hon har ju fått en goskatt äntligen.
En kisse som älskar henne massor och inte springer när man tvångsgosar med henne.
Fattar nada ?????
Lill-Matte återigen och ruskar Lillan lite lätt.
- Du lyssnar inte på mig !  :-(
- Hon är stoooooooooor !   Kommer det sen efter en stund.
Ja, hon har en del krav Lill-Matte.
Kisse ska inte bara vara gosig.
Hon ska vara liten med.
Heeeela sitt liv.
Och DET har jag ju lite svårt att åstadkomma.
*suck*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0