Energitjuvar och kattuppfödare

som avlar på sjuka katter.
Har katt på minimala utrymmen.
Med mera med mera.
Nej, dom är helt enkelt inte värda att lägga ner energi på.
Punkt !
Fokus på dom som är bra och har en bra katthållning.
DOCK,
Jag står för det jag har sett.
Jag står för det jag anser är rätt.
Att avla på sjuka katter är heller INTE rätt.
Sen får M och M tycka vad dom vill.
Att hålla katt på minimal yta år ut och år in är heller inte rätt.
En katt kan inte prata.
Det är vår skyldighet att ta hand om dom på bästa sätt.
Fina bilder ??
Jaha....................  Och det säger vad ??
En bilder ljuger aldrig sa man förr i tiden.
Det är långt ifrån sant idag.
Det ska tålas att skrapa på ytan.
Nu lämnar vi detta.
Ta hand om era djur.
Dom är värda det !
Och dom är värda ett värdigt liv !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0