Fästmannen kom på besök igår

Titta, 2 look-a-like.
Dålig kameramobilbildtyvärr.


Puzzel tog genast kommandot och visade hur man äter BARF.
Ska vi bo ihop när vi blir större så får du allt äta det jag äter förmanar Puzzel.
- Titta här. Det här är en kycklingvinge.
Grizzly ser liiite fundersam ut.


Men man får väl prova då.
Man är ju karl.


- Är det ätbart det här verkligen ?


Nosar


Puzzel äter med god aptit självklart.
*mums*


Grizzly är försiktig försiktig men bestämmer sig till slut för att det finns kanske nåt annat bredvid skålen.


- Jösses. Ska vi bo ihop hon och jag ???
- Vilket bordskick.


Grizzly bestämde sig till slut för att utforska dom andra skålarna.
Med fästmön hack i häl.


Sen kan man alltid passa på att ge fästmannen en råsop.
Än sålänge är han ju mindre så det gäller att passa på.  (12veckor) (Puzzel 17veckor)¨


Grizzly kör en rak vänster.


Och fräser.


Men kommer på andra tankar när Puzzel spänner ögonen i honom.


Sen kommer Farbror Tengel för att hälsa.
Stackars Grizzly kryper ihop inför Farbror Tengels blick.


- Men hallå, jag gjoooorde ju inget.
- Inget alls.
- Lovar
- Bandit hjälp mig.


- Men lite får man väl smaka på honom va ?


En mycket mycket mycket trött fästman somnade med tungan ute.
Söta underbara Grizzly hade en tuff kväll.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Naaw, vilken sötnos. Om ett par månader eller så blir de nog mer jämlika. :)

2008-09-01 @ 23:46:32
Postat av: Ligans talesman

Japp ler

2008-09-02 @ 07:06:14
URL: http://ligans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0