Katt-Forum-Fika-Bilder

För er som inte vet så är jag medlem på ett kattforum som heter
http://www.kattforum.se
Jag brukar med jämna mellanrum ha fika hemma hos mig.
1 För att jag älsksar att baka
2 För att det alltid är roligt att träffa nya människor
3 För att jag självklart gillar att visa upp mina djur "live"
4 För att det dessutom är bra miljöträning för dom
Alla gillar när jag har fika utom Bandit.
Han gömmer sig i Lill-Mattes säng och kommer inte fram förräns gästerna gått.
Eller det bara är några stycken kvar.
I nästa inlägg kommer jag att lägga in en hel drös bilder.
Ni som inte är medlemmar på Forumet är välkomna att regga er så kan ni komma nästa gång jag har Forumfika.
*ler*
Här är ett litet smakprov vad som bakades och åts den här gången.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0