Matte vill ha och Princessan MÅSTE få............Upprop !!

Allmänt upprop till er alla att mailbomba Lillans uppfödare och dessutom skriva MASSOR med inlägg här.
Lillan MÅSTE ha en sånhär.

Eller en sånhär.


Jag hittade ett urläckert klösträd i Söderhamn.
En rad kända röster säger följande:
Marianne-Mooch - Absolut ! Är man princessa så är man !
Mia - Shanti         - Jag visade för Puzzel och hon nickade och håller med !!!   (Princessan bodde där då)
Monika - Atlas
    - Klart hon måste. Den var ju supersöt.
SÅ, upp till uppror för Lillans skull !  

Kommentarer
Postat av: Åsa

försöker trycka tillbaka ögonen i sina hålor och sluta hicka Du menar inte allvar va´??

2008-09-11 @ 20:18:07
Postat av: Ligans Talesman

Länge sen jag var mer allvarlig.

Den i Söderhamn var urläcker ! ler stort och brett

Klart Princessan måste få ett rosa klösträd.

Hennes nuvarande Matte fick aldrig ha rosa när hon var liten.

Men Lillan ska inte få uppleva samma hemska trauma. :-(

2008-09-11 @ 21:30:52
URL: http://ligans.blogg.se/
Postat av: hanna

Nu måste jag för en gångs skull hålla med Inkan...

Klart prinsessan ska ha en ROSA klätterträd :)

2008-09-11 @ 21:38:55
Postat av: Åsa

Om Inkan vill ha en rosa sockervaddsborg (och alla som känner mig vet vad jag tycker om sockervadd ryser) får hon gärna köpa det för mig! ler brett

2008-09-12 @ 13:28:20
Postat av: Ligans Talesman

Nu anser dock både jag Lillan och en rad kända namn att detta SJÄLVKLART ingår i uppfödarens och ägaren ansvar att inköpa.

En avelskatt får ju inte må dåligt.

Tänker du inte på Lilla Puzzels psykiska hälsa ?

svårt chockad

2008-09-12 @ 17:39:06
URL: http://ligans.blogg.se/
Postat av: Jenny

fnissar Sådan gräslig färg. :) Men praktiska träd iof. Vi har beige och svart, så det matchar resten av hemmet. Fyrbentingarna matchar också iof. ;)

2008-09-12 @ 18:51:14
Postat av: Ligans Talesmanh

Fy vad ni är känsliga.

Den är ju dödläcker juh ! :-))

2008-09-12 @ 21:46:24
URL: http://ligans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0