Nike har fått tillbaka sin älskade sol

Nu ligger hon och njuter i stora drag.
Nike i solen


Kommentarer
Postat av: Lillemor

Hm antingen har jag sämre minne än jag vet om eller så ändrar Ligans blogg utseende :-)

Har bestämt för mig att den var rosa igår. Ja ja lika trevlig som vanligt är den i alla fall så det är sig likt.

Vad härlig båtturen lät, kanske borde prova den. Jag har ju bara bott i Stockholm i 20 år nu så det kanske är dags.

Ha de gott allihopa och njut av solen Nikegumman.

2008-09-28 @ 12:24:54
Postat av: Ligans Talesman

hehe Jo, den var rosa igår.

Men det vart lite mycket även om jag gillar rosa.

Men det är ju kissarna som ska synas.

Tack för komplimangen.

Och Nike njuter nu i solen i elementsängen.

Oliver ligger bredvid.

2008-09-28 @ 12:37:56
URL: http://ligans.blogg.se/
Postat av: Tant Monika

Gumsan då, sola på sötnos.

2008-09-28 @ 13:50:52
Postat av: Carol

Nike, Nike du lilla vackra väsen..Njut du av solens strålar..där trivs du bäst..Söötnos

2008-09-29 @ 06:47:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0