Paniken är fullständig och total

Klockan är 21.50.
Jag ska in i förrådet för att hämta utställningsväska med alla sakerna.
Stol och burbord ligger redan i bilen.
Dom brukar i regel inte lämna bilen.
MEN, jag hittar inte nyckeln till förrådet !!!
Paniken är verkligen fullständig och total.
Man ringer INTE på hos grannen vid den här tiden på dygnet.
Vi delar nämligen ingångsdörren till förrådet.
Och jag har glömt nycklarna därinne i förrådet förut.
Till själva förrådsdörren har jag ett kombinationslås.
Men vanlig nyckel till själva dörren in till förrådsutrymmena.

Hela huvudet snurrar och hjärnan blir totalt tom.
Inte en utställningssak så långt ögat når.
Förutom kammarna.
Bra jobbat där Inkan ! :-(
Panikringer dotter för att höra om hon slarvat bort dom.
Nopp, klart hon inte har.
Alltså är det jag som lagt dom nånstans.

Efter att ha fått hjärnan att sluta snurra för ett tag så kom jag helt plötsligt på vart dom var.
I krukan utanför dörren.
Dubbelbra jobbat där Inkan.  *suck*

Åsa, du klarade dig.

Nästa gång Lillan ska ställas får Åsa sköta allting tror jag.


Jodå, jag vet att mitt problem är litet mot den globala uppvärmningen.
Men utställningen är imorrn.  *ler*

Kommentarer
Postat av: Åsa

Det gick ju rätt bra till slut, eller hur... ;o))

2008-09-20 @ 18:29:25
Postat av: Ligans Talesman

Jepp ler bredare än brett

2008-09-20 @ 18:54:23
URL: http://ligans.blogg.se/
Postat av: ¤pia¤

Vad blev det för resultat?

2008-09-20 @ 19:49:21
Postat av: Ligans Talesman

Strax strax

ler ännu bredare

2008-09-20 @ 19:50:54
URL: http://ligans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0